Laatst bijgewerkt: 19 december, 2023

Persbericht van ons hoofdkantoor in Parijs

Servier wins the Digital Transformation prize at the BFM Awards!

Suresnes (France), December 7, 2023 – The 19th edition of the BFM AWARDS, the flagship event of the French television channel BFM BUSINESS, took place on Tuesday December 5, in the presence of over 500 decision-makers from France’s biggest companies and start-ups. We were awarded the prize for digital transformation: a step further in our ambition to become one of the best-in-class digital performers in the pharmaceutical sector.

The award was presented by Maurice Lévy, Chairman of the Supervisory Board of Publicis Group, to Olivier Laureau, President and CEO of the Servier Group, Virginie Dominguez, Executive Vice President Digital, Data and Information Systems and Claude Bertrand, Executive Vice President Research and Development.

Reaction Virginie Dominguez

“This award illustrates our vision: combining scientific innovation with the power of technology can pave the way for new therapeutic solutions, particularly for patients suffering from rare and difficult-to-treat diseases. A big well done to all our teams!”

Meer over Servier

Overzicht persberichten

Goedkeuring bij AML

In samenwerking met Zorgverzekeraars Nederland zijn we tot een overeenkomst gekomen waardoor Tibsovo (ivosidenib) per 1 november 2023 de vergoedingsstatus voor onderstaande indicatie heeft. Tibsovo, in combinatie met azacitidine is geïndiceerd voor de behandeling van volwassen patiënten met nieuw gediagnosticeerde acute myeloïde leukemie (AML) met een R132-mutatie in isocitraatdehydrogenase-1 (IDH1), die niet in aanmerking komen … <a href="https://servier.nl/persberichten-servier/servier-wins-the-digital-transformation-prize-at-the-bfm-awards/">Continued</a>